Masterclass Innovatie Management

Als een bedrijf wilt innoveren, zijn hier verschillende stappen voor nodig. Docent Geert Vanhees geeft in deze video een woordje uitleg over de Masterclass die hij geeft.

Innoveren is en blijft dé uitdaging binnen de bedrijvenwereld. Je moet effectief elke stap goed doen, anders klopt het eindplaatje niet. Over welke elementen hebben we het dan precies? En welke rol spelen klanten in dit verhaal?

In onderstaande video geeft Geert Vanhees, docent van de Masterclass Innovatie en groeistrateeg, tekst en uitleg.

Laat je inspireren!

Zin in meer?

Het complexe samenspel van elementen die innovatie bepalen is samengebracht in de volledige en praktisch bruikbare ‘Masterclass Innovatie‘. Elk van de facetten die innovatie tot de aorta van groei maken wordt uitvoerig belicht in 8 sessies.

Bekijk hier het volledige interview met Geert Vanhees

Geert Vanhees

Auteur

Groei en businessinnovatie is de dagdagelijkse praktijk van Geert Vanhees. Hij is zaakvoerder van 4Growth, een management consulting bedrijf dat focust op het realiseren van groei op basis van business -, marketing- en communicatiestrategie. Geert startte zijn carrière in marketingmanagement. Nadien werkte hij als account director en strategic planner bij internationale communicatiebureaus zoals Saatchi&Saatchi en BBDO voor hij vice president marketing werd in twee internationale b2b bedrijven. Geert doceert sinds 2004 Branding en business strategie (Vlerick Business School) en Productmanagement, Mini-MBA, CRM en Groeistrategieën bij Kluwer Opleidingen. Hij richte in 2004 4Growth op.

Lees ook

Nieuws per domein

Meest gelezen

Let's connect