Innoveren is en blijft dé uitdaging binnen de bedrijvenwereld. Je moet effectief elke stap goed doen, anders klopt het eindplaatje niet. Over welke elementen hebben we het dan precies? En welke rol spelen klanten in dit verhaal?
In onderstaande video geeft Geert Vanhees, docent van de Masterclass Innovatie en groeistrateeg, tekst en uitleg.
Laat je inspireren!
Zin in meer?
Het complexe samenspel van elementen die innovatie bepalen is samengebracht in de volledige en praktisch bruikbare ‘Masterclass Innovatie‘. Elk van de facetten die innovatie tot de aorta van groei maken wordt uitvoerig belicht in 8 sessies.
Bekijk hier het volledige interview met Geert Vanhees
Relevante opleidingen
Peoplemanagement basisopleiding
Doeltreffend werken met mensen? Dat vraagt goed leiderschap en sterk peoplemanagement. Na de 4-daagse 'Peoplemanagement basisopleiding' zijn je leiderskwaliteiten in al hun facetten aangescherpt. Je hebt inzicht in de belangrijkste sleutels die je als peoplemanager kan inzetten om je team naar betere prestaties te leiden.
Mini-MBA: Business Essentials voor Management Talent
In een recordtempo je managementcompetenties verbreden en verdiepen? Volg dan de 'Mini-MBA: Business Essentials voor Management Talent'. Dit unieke trainingsprogramma leert je in 10 dagen wat je écht moet weten om mee te draaien als manager en een succesvolle strategie voor je organisatie uit te stippelen.
NCOI Learning: een team van experts die organisaties en professionals tips aanreiken over leren en ontwikkelen
Lees ook deze artikelen
AI-expert en Nerdland-gezicht Jeroen Baert “We moeten geen schrik hebben van AI, wel van mensen.”
In dit openhartige interview met NCOI Learning deelt computerwetenschapper en Nerdland-expert Jeroen Baert zijn nuchtere kijk op AI. Van menselijke denkpatronen die we onterecht op AI projecteren tot zijn visie op de nabije toekomst.
De beste klantenervaringen zijn vaak het resultaat van inefficiëntie
Telefonisch afgescheept worden door de klantendienst, niet naar het toilet mogen in de winkel, je probleem uitleggen tegen een haperende chatbot. Klinkt dat herkenbaar? De klanttevredenheid daalt zienderogen de laatste jaren. Nochtans hebben bedrijven de mond vol van de customer experience.
Ontwikkel je leiderschapsvaardigheden en strategisch inzicht met de erkende MBA van NCOI Business School. Studeer flexibel naast je werk. Start wanneer je wil. Nederlandstalig en praktijkgericht.