Innoveren is en blijft dé uitdaging binnen de bedrijvenwereld. Je moet effectief elke stap goed doen, anders klopt het eindplaatje niet. Over welke elementen hebben we het dan precies? En welke rol spelen klanten in dit verhaal?
In onderstaande video geeft Geert Vanhees, docent van de Masterclass Innovatie en groeistrateeg, tekst en uitleg.
Laat je inspireren!
Zin in meer?
Het complexe samenspel van elementen die innovatie bepalen is samengebracht in de volledige en praktisch bruikbare ‘Masterclass Innovatie‘. Elk van de facetten die innovatie tot de aorta van groei maken wordt uitvoerig belicht in 8 sessies.
Bekijk hier het volledige interview met Geert Vanhees
Relevante opleidingen
Leadership Development Program: van ervaren manager naar zelfzekere coaching leader
Tijd om jouw leiderschapsstijk op een niveau hoger te tillen? Het 'Leadership Development Program' onthult alle geheimen in 3 praktische dagen. Inclusief coachingstraject!
Je rol als leidinggevende verandert. Je werkt steeds vaker plaats-onafhankelijk en je team functioneert steeds zelfstandiger. Ook nu wil je elk individu blijven betrekken en motiveren, en dat vraagt om doeltreffend leiderschap. Tijdens deze masterclass Strategisch Leiderschap leer je hoe je uiteenlopende leiderschapsmodellen doorgrondt. Je gaat aan de slag met leiderschapstheorieën van strategische en authentieke leiders. Je onderzoekt wat authentieke leiders succesvol maakt en verdiept je in daadkrachtig leiderschap in complexe omgevingen. Je doet nieuwe kennis op waarmee je collega’s kunt inspireren en motiveren vanuit je persoonlijke leiderschapskwaliteiten.
NCOI Learning: een team van experts die organisaties en professionals tips aanreiken over leren en ontwikkelen
Lees ook deze artikelen
De beste klantenervaringen zijn vaak het resultaat van inefficiëntie
Telefonisch afgescheept worden door de klantendienst, niet naar het toilet mogen in de winkel, je probleem uitleggen tegen een haperende chatbot. Klinkt dat herkenbaar? De klanttevredenheid daalt zienderogen de laatste jaren. Nochtans hebben bedrijven de mond vol van de customer experience.
We moeten ons brein trainen om ook opwaarts risico te zien
Het is niet gemakkelijk om je organisatie, teams en jezelf te leiden in radicaal onzekere tijden. In dit interview geeft Leon Vliegen alvast een voorproefje van zijn keynote over wendbaar leiderschap op Management of Tomorrow.
Ontwikkel je leiderschapsvaardigheden en strategisch inzicht met de erkende MBA van NCOI Business School. Studeer flexibel naast je werk. Start wanneer je wil. Nederlandstalig en praktijkgericht.